maanantai 13. lokakuuta 2008

HELKKARI MIKÄ VIIKONLOPPU

En pedannut sänkyä yhtään kertaa. Se johtui siitä, että kävin kaksi kertaa baarissa. Siis perjantai-iltana töistä, ja sitten lauantaina kun heräsin iltapäivällä, niin heti suihkun kautta uudestaan. Sunnuntaina heräsin vasta illalla, söin kalapuikkoja ja ranskanperunoita ja tunnin päästä takaisin petiin.

Mä en kyllä oo enää mikään raikulityttö nykyään, täytyy sanoa. Joskus tuo olisi ollut ihan tavallista, mutta nyt tuli selkä kipeäksi koko viikonlopun makaamisesta. Kinkkaan täällä töissä ihan vinossa ja ihmettelen, mihin viikonloppu meni.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No aamen, sisko. Mä join viinaa perjantaina kotibileissä kun heila valitti, ettei oo nähnyt mua kunnon kännissä ikinä ja tietysti piti yleisön pyynnöstä demonstroida, että sitten tietää vastaisuudessa.

Mä vietin koko lauantain nukkuen, iltapäivällä sain välillä pekonia ja munia ja jatkoin krapulaunia iltaseitsemään. Ja sunnuntaina ihmettelin mihin viikonloppu katosi.

Joo, ei ole enää turnauskestävyyttä tämän ikäisellä.

Apina katolla kirjoitti...

Pekoni ja munat on juuri sopiva proteiinipläjäys heikotukseen. Mulla on yksi sotienjälkeinen keittokirja ja siinä mainitaan, että kananmuna on erinomaista "sairaanruokaa".

Anonyymi kirjoitti...

Telepaattisesti tuosta tiedosta viisastuneena ostin myös minäkin tänään munarasian. Eipä ole pitkään aikaan ollutkaan kemiallista krapulaa.